Formandens hjørne

Velkommen til vores  nye medlem:

Henrik Stennow

Claus voss-Petersen

Bjarne Andersen

Prøve medlem:

Camilla Uttenthal

Login - kun medlemmer

Aktiviteter

Hver fredag er der klubaften fra kl. 20.00 til kl.? På en sådan en aften kan der være et sted mellem 5 og 40 medlemmer til stede.

Vi hygger os med billard, dart eller almindelig sladder om motorcykler mens vi indtager store mængder af kaffe, te og til tider en god kold øl. Har man en sød tand kan denne også tilfredsstilles med et stykke chokolade.

Klubture

Klubben har tradition for at åbne motorcykel sæsonen, når sommeren nærmer sig, med en fælles tur, hvor der hvert andet år er indlagt en overnatning på et eller andet lækkert hotel eller i en ”ulækker” spejderhytte.

En anden tradition er Bakke åbning og lukning hvor vi samles på Lille Peter og spiser vores aftensmad.

I løbet af sommeren opstår der ture, nogle mere planlagte end andre, f.eks. til Roskilde havn for en iskage, Langelinie for at spise en ristet pølse eller også besøger vi andre MC klubber, for at udveksle de seneste løgne historier.

Spontane ture kan opstå ved at et medlem rundsender en sms via klubbens hjemmeside.

Blandt de mere planlagte ture, kører en del af klubbens medlemmer til Assen i Holland for at se Moto GP racer løb. En forlænget weekend hvor der kan komme 1400 km på triptælleren og hvor primussen og køletasken kan komme i brug til at varme maden og holde drikkevarerne kølige.

Til andre GP racerløb, blænder vi klubbens vinduer af og sætter os i mørket og hepper på vores favoritter, serveret på klubbens storskærm.

Klubben styres overordnet af en aktiv bestyrelse på 5 bestyrelses medlemmer og 2 suppleanter.

Vinter aktiviteter

Når det bliver for koldt til at køre motorcykel kan vi finde på at lave en fælles bus eller privat bil tur til en MC udstilling i ind eller udland. Turen kunne også gå til et bryggeri eller anden form for kulturel oplevelse så som et besøg hos Nordisk film eller DR byen.

Fra oktober til marts bliver klubbens lokaler omdannet til billard og dart klub hver onsdag aften. Det er ikke nødvendigt at kunne spillet, men blot at deltage i det hyggelige samvær. Vinterens turnering afsluttes i april med en kæmpe fest, hvor de fleste deltagere kan opføres sig som børn igen.

Nogle medlemmer finder det ved denne lejlighed, nødvendigt at tage en ”morfar” i en stol eller på en stabel ølkasser, mens andre bliver afhentet af deres respektive partner noget tidligere. For de få tilbageblivende, seje medlemmer, er der en tradition for at det sidste pot billard, skal spilles på det lokale værtshus. Alt i alt en mindeværdig fest.

Kom og mød os i klubben bag ”OK tanken” i Skærød. Se på kort.

Næste arrangement

Åbnings tur 2024
Dato: 27.04.2024

Fuld tank