Formandens hjørne

Velkommen til vores  nye medlem:

Henrik Stennow

Claus voss-Petersen

Bjarne Andersen

Prøve medlem:

Camilla Uttenthal

Login - kun medlemmer

Klubhuset

Klubben har til huse på Fasanvej 22, Skærød i Helsinge i en gammel maskinfabrik.

Denne blev i løbet af 4 år omdannet til det nuværende klubhus. Tusindvis af mande- og kvinde timer har gjort klubhuset til det det er i dag, et velfungerende klub lokale med et godt og solidt køkken, med køl og fryse skab. En lyn hurtig opvaskemaskine, en velassorteret bar, to gode lagerlokaler samt et godt opvarmet værksted.

Klubhuset

Værkstedet har et lille sortiment af div. værktøj, arbejdsbord samt en MC lift, hvis man vil og kan skrue selv.   Vinteropbevaring er også en mulighed. Hvis man har brug for længere tids opbevaring skal dette aftales med bestyrelsen. Klublokalerne kan lejes af alle medlemmer for et ”latterligt” lille beløb, så den runde fødselsdag eller anden form for festlig lejlighed kan afholdes i hyggelige lokaler.

Næste arrangement

Åbnings tur 2024
Dato: 27.04.2024

Fuld tank